Barka pchana RO-RO

Barka pchana RO-RO

Opis

Górna część grodzi ładowni na wr.9 (zrębnica poprzeczna ładowni) demontowana. Konstrukcja rufy z pochylonym pokładem przystosowana jest do wjazdu ładunków RO-RO po zastosowaniu pomostów wjazdowych. Barka przeznaczona jest do przewozu ładunków ciężkich systemem RO-RO ze specjalnie przygotowanych nabrzeży. Masa ładunku do 500t. Możliwy jest również załadunek i wyładunek z nabrzeża naturalnego (po odpowiednim przygotowaniu nabrzeża) stosując w rufowej części ładowni pomost wjazdowy. Pomiędzy brzegiem i barką należy zamontować pomost wjazdowy zewnętrzny. Maksymalna masa ładunku ładowanego bez podparcia rufy o nabrzeże lub dno rzeki - 300t. Poza tym jest również możliwość eksploatacji tej barki jako kontenerowca przy dobrym (maksymalnym) wykorzystaniu obciążenia. W ładowni możliwe jest ustawienie 60 kontenerów 20’ lub 30 kontenerów 40’.

Opis techniczny

Długość całkowita Lc = 76,044 m
Szerokość całkowita Bc = 9,50 m
Wysokość boczna H = 3,15 m
Zanurzenie konstrukcyjne T = 2,95 m

Portfolio

Podczas długoletniej działalności biura zostały wykonane różnorodne projekty obiektów pływających. Szeroki wachlarz naszych usług obejmuje m.in wykonanie obliczeń teoretycznych, wykonanie dokumentacji technicznej i roboczej z dokumentacją traserską włącznie. Również prowadzimy nadzory projektowe w stoczniach. Zapraszamy do obejrzenia naszego portfolio.